петък, 5 април 2013 г.

Пресвета Богородица Леушинска - Защита от врагове и недоброжелатели

Дословно названието на иконата звучи така: "Аз винаги съм с вас и никой не може да ви обиди".

Как защитава иконатаИконата на Божията Майка "Аз съм с вас" е една от иконите, които са нарисувани в по-късни времена - това е първата икона, прославена в 20 век. Молитвата пред тази икона  ви защитава от всички скърби и печали. Но това, което е важно - вашето молитвено искане за отстраняване на всякакъв разкол и разпад, както в страната, така и в семейството, в екипа.

За какво помага иконата

Молитвата пред Леушинската икона на Божията Майка "Аз съм с жас" помага за всякакви проблеми, въпроси и молби. Тя действа помиряващо при раздори и разпри.

Чудеса

Киевския бизнесмен Александър разказва, че имал много неприятности на работа. За да се защити от неправомерните действия на неговите доброжелатели, той постоянно се молел пред иконата на Божията Майка "Аз съм с вас". Неговата жена в съня си чула глас, който казал да предупреди мъжа си да не преживява толкова всичко, Божията Майка за всичко ще се погрижи. Така се и получило, всички проблеми се разрешили по най-добрия начин. Но на нервна почва на гърдите му се появил тумор, който го мъчил толкова много, че не можел да носи дрехи. Той решил да отиде на лекар, а през нощта прочел акатист на Божията Майка "Аз съм с вас", сложил книгата с акатиста на гърдите си. На сутринта, като се събудил, видял, че на гърдите му нямало нито тумор, нито зачервяване. Мъжът казал, че даже не се учудил, защото няма нищо нежъзможно за  нашата Застъпница и Молеща се пред Нейния Син.

Молитва


О, Всеблага застъпнице на християнския род, Майко, която си отдясно на нашият Бог Иисус Христос. Излей върху нас Неговата милост и щедрост. И нека не се страхуваме от видимите и невидимите си врагове, както Ти си казала на тези, които гледат с надежда в Тебе, "Аз съм с вас, и никой не ще се изправи срещу вас." Запазвани истинската Света Православна църква и манастири от разкол и ерес. Положи началото на покаяние на нашия народ.
Моле се за нас,  о Пресвета Владичице Богородице пред нашият милостив и всеопрощаващ Бог , да не ни лишава от защита и така както и Той рече : "Аз съм с вас и никой не ще се изправи срещу вас." Негова е славата, властта, честта и поклонението, мощта и величието подобава на Отца, Сина и Светия Дух, сега и винаги и во веки веков. Амин.

3 коментара:

  1. Всичкото си упование на Тебе възлагам Майко Божия запази ме под Твоя покров.Амин.

    ОтговорИзтриване
  2. НЕ знам .... един път да не се обърне колата , че пътищата съвсем не са толкова много

    ОтговорИзтриване
  3. Пресветая Богородице Спаси закриляй измоли Божиите раби Иванка Ясен Иулита-монах.бол. Благовеста. А за упокой Кирил-новопр.

    ОтговорИзтриване

Страници

Страници